Hello Ireland!

Jaha då har man flyttat då!

Det känns ju bra, första veckan var galen, andra veckan var tråkig o tredje veckan har flygit fram o jag har äntligen börjat landa o känna av vad som hänt med mitt liv!

Det var så himla lätt i början för då var allt nytt och kul och spännande. Sedan kom hemlängtan och jag blev uttråkad och rädd över valet jag gjort. Hur kunde jag strunta i universitetet!?
Men nu har jag som sagt landat. jag letar utbildningar i Drogheda där jag bor och ska försöka börja plugga något för att hålla hjärnan igång. Har även fått ett medlemskap av min chef och detta gör att jag kan simma o gymma när jag vill hur mycket jag vill! bra tidsfördriv.

Denna vecka har jag fått en jäkla massa motion. Har promenerat 30 min fram och tillbaka med två av kidsen till deras tennis läger så jag har fått en timmes promenad om dagen denna vecka! (mitt ass säger yeey). annars då.. inte så mycket var sjuk nästan hela förra veckan (alltså vecka 2) men det gick över med en kur antiobiotika. Denna helg är jag ensam hemma då min family åker till grannen England och kommer igen på måndag. Jag ska sova!

well nu orkar jag inte sitta här har bott i tvättstugan idag i X antal timmar o jag är tlött! Goodnight everyalla!

Ammis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0